Ako nás nájdete ?

Nachádzame sa v ešte trochu neznámej, ale aj preto krásnej obci Korňa

Cesta je špecifická, krásna a pre niekoho možno aj trochu dobrodružná, ale také už cesty na miesta v štýle a la Robinson proste bývajú :)

Prijazd k nám je malým dobrodružstvom vo vlastnom aute alebo veľkým zážitkom v našom poľskom armádnom vozidle Tarpan Honker

Ako sa dostať do cieľa ? Ak môžete, ignorujte prosím trasu prostredníctvom navigácie od google maps - nevedie po najlepšej možnosti, aj keď v prípade potreby vás tiež dovedie kam treba.

.....TIETO VIDEA Z AUTOKAMERY VÁM DAJÚ OBRAZ O TROCHU ADRENALÍNOVEJ CESTE K NÁM A OD NÁS...

V Turzovke - časti Predmier odbočte smerom do obce Korňa .

Po asi 4,5 km na Y-križovatke za Obecným úradom (ktorý je pri Požiarnej zbrojnici) treba pokračovať vpravo po hlavnej ceste asi 2 km. Potom pred budovou Starej školy (stará rozbitá školská budova) treba odbočiť doľava na poľnú asfaltovú cestu do "Ďurajčíkov" a pokračovať po nej asi 1,2 km.

Cesta od hlavnej cesty z Korne je vyznačená smerovými tabuľkami - oranžovými štvorcami s našim logom (obrázkom soba+PR).

Po skončení asfaltu pri náučnej tabuli s ježkom treba pokračovať do prudkej pravotočivej zakruty, v ktorej sa asfaltka zmení na štrkovo - hlinenú cestu. Po tejto pokračujte stále hore kopcom a nikde z nej neodbočujte. Po asi 2 km prídete do osady Beskyd, cez ktorú prejdete a 300 metrov nad ňou už uvidite Chatu Beskyd a Chatku Slivka. Hlinená cesta sa tesne nad osadou rozdvojuje až roztrojuje. Na tomto trochu nejasnom razcesti asi najlepšie urobite keď sa budete držať vľavo na hlineno - kamennej ceste. Neodporúčam skratku cez lúku najviac vpravo, na ktorej narazíte na síce krátky, ale velmi kamenitý strmší úsek, na ktorom sa nízke autá môžu trochu potrápiť.

Z Bílej sledujte naše oranžové tabuľky, ktoré Vás bezpečne   privedú až k nám. Musím upozorniť je vjazd z Bíle je povolený len s písomným povolením Biskupskych lesov. Ak ho máte alebo sa nebojite trošku zariskovať , tak treba odbočiť na asfaltovú lesnú cestu, ktorá na jej začiatku vedie k Zámečku a malej ZOO.

Zámeček a Zoo ( minioborka) sú na ľavej strane úvodu tejto cesty. Potom pokračujte ďalej asi 1,5 kilometra a prejdete okolo prameňa Smraduľky, ktorú zacítite a uvidite opäť na ľavej strane.

Po ďaľších pár sto metroch odbočte na križovatke s trojuholníkovým ostrovčekom prudko doľava a dohora. Na najbližšej Y-križovatke pokračujte vľavo, prejdite cez osadu Kavalčanky pokračujte asi 2 km cez krasný les a dojdete na štátnu hranicu, kde končí asfaltka a začína trochu dobrodružná kamenito - hlinená cesta, ktorá sa dá zdolať aj na škode Fabia, ale treba ísť naozaj opatrne. Po konci asfaltky odbočte vľavo a po asi 20 metroch neodbočujte doľava na štrkovú cestu s rampou ale držte sa vpravo na kamenito- hlinenej ceste. Táto vás privedie do osady Bobek, cez ktorú prejdete a hore najstrmšou časťou tejto časti cesty prídete na krásne posedenie s orientačnými tabuľami priamo na vrchole Bobek. Odtiaľ vpravo po štátnej hranici asi 800 metrov nájdete vytúžený Panoráma Ranč.

V prípade dopytu existuje možnosť dopravy so šoférom v terénnom aute Tarpan Honker ( vozidlo poľskej armády ) alebo Nissan Navarra za dohodnutý spravodlivý poplatok. Cestovanie našimi terénnymi autami je zároveň prvým vzrušujúcim zážitkom našich klientov. Túto voľbu odporúčame najmä v zimných mesiacoch.